WHAT THE HELL Chapter III – Ogólnopolski zlot fanów Florence + The Machine

 

Mamy ogromną przyjemność ogłosić kolejną, już trzecią edycję tego wyjątkowego wydarzenia, jakim niewątpliwie jest ogólnopolski zlot fanów Florence + The Machine!

Nadchodzi WHAT THE HELL – Chapter III!

Zaznaczcie w kalendarzach daty 4. oraz 5. sierpnia, wtedy bowiem ponownie spotkamy się w Warszawie, by wspólnie zająć się robieniem wspaniałych rzeczy przez… no właśnie… dwa dni.

Trzeci rozdział WHAT THE HELL zachowa formułę poprzednich edycji, jednak w tym roku zdecydowałyśmy się rozłożyć zaplanowane aktywności na dwa dni. Naszym celem jest zwolnienie szalonego tempa zlotu, większy focus na każdą z części wydarzenie oraz lepsza jakość i komfort całokształtu. W tym roku celebrować będziemy zarówno 10-lecie zespołu, jak i 5-lecie naszego fan clubu, chciałybyśmy zatem by ta edycja WTH była wyjątkowa…

WHAT THE HELL Chapter III składać się będzie z nagrań + integracji w piątek 4. sierpnia oraz imprezy WHAT THE HELL Party w sobotę 5. sierpnia.

separator

04.08.2017 (piątek) – nagrania + integracja

 

Na całodniowe nagrania związane z 10. rocznicą powstania Florence + the Machine zapraszamy każdego, udział w nich jest oczywiście bezpłatny, lecz i tym razem będzie on wymagał niemałego kreatywnego zaangażowania z Waszej strony. Znów planujemy tajemniczy projekt, a rok 2017 wydaje się być idealny do świętowania, gdyż obchodzić będziemy aż dwie rocznice – 10-lecie istnienia zespołu oraz 5-lecie fanklubu! Prezent będzie zatem skierowany do całego zespołu jako swego rodzaju hołd za całą ich dotychczasową twórczość. Nie zdradzimy Wam teraz jego charakteru ani Waszego zadania – powiemy tylko, że na pewno nie mamy zamiaru obniżać poprzeczki i będą to same piękne rzeczy.

Nagrania rozpoczną się w piątek o 10:00 rano. Plan i miejsce spotkania oraz wszystkie inne potrzebne informacje zostaną ogłoszone w najbliższym czasie. Zainteresowanych udziałem zachęcamy do dołączenia do wydarzenia na facebooku i/lub zlotowej grupy dyskusyjnej, gdzie będziemy na bieżąco informować o szczegółach.

Dodatkowo, jako że w przeszłości w całym szaleństwie nagrań i imprezy brakowało czasu na spokojniejsze rozmowy i właściwą integrację, w tym roku postanowiłyśmy Wam taką okazję dostarczyć. Wszystkich chętnych na luźne spotkanie integracyjne zapraszamy na plażę nad Wisłą o godzinie 20:00 po zakończeniu nagrań. Spotkamy się w gronie fanclubowym, lecz bardziej prywatnie; nie planujemy w żaden sposób organizować tego czasu ani niczego Wam narzucać.

separator

05.08.2017 (sobota) – impreza

Zarówno motyw przewodni jak i lokalizacja WHAT THE HELL Party pozostają niezmienione. Impreza przebierana odbędzie się w sobotę o godzinie 20:00 w warszawskim klubie Odessa.

Dokładnie tak jak przy okazji poprzednich edycji, chciałybyśmy, by każdy z Was wyraził się w dowolny floręsowy sposób – możecie przebrać się za Florence lub po prostu zainspirować się jej estetyką; w grę wchodzą (zdajemy sobie sprawę, że to zaledwie wybiórcza wyliczanka): koronkowe „firanki” zarówno w wersji maxi, jak i mini z epoki Lungs; jeszcze bardziej lungsowe kroje w stylu nietoperza, bufiaste rękawy, body, catsuity, przezroczystości, kombinezony; kwieciste (i nie tylko!) zwiewności w najróżniejszej postaci i stopniu zwiewności; długie, lejące się suknie ery Ceremonials; cekinowe, koralikowe, błyszczące, obcisłe kreacje niczym z 2012 roku; wzorzyste garnitury i płaszcze, kapelusze, wianki, pierścionki, peruki. Stawiamy na maksymalizm, wybieramy przepych i pozwalamy, by szalony gust Florence ukształtował za nas wizję naszych kreacji! Zaznaczamy, że odpowiednie przebranie jest warunkiem wstępu na teren imprezy.

Dla autora najlepszego przebrania przewidziana została nagroda!

 

Wejściówki

Impreza, jak co roku, będzie zamknięta i płatna. Warunkiem wstępu jest okazanie dowodu tożsamości oraz indywidualnego zaproszenia. Osoby poniżej 18. i powyżej 16. roku życia będą musiały pokazać zgodę opiekuna prawnego. Ochrona będzie zapewniona, nie martwcie się zatem, drodzy opiekunowie!

Cena biletu pokrywająca koszty lokalu, poczęstunku, sprzętu muzycznego oraz dodatkowych atrakcji wynosić będzie 60 złotych.

Sprzedaż wejściówek na wydarzenie: www.florenceandthemachine.pl/tix

 

Liczba zaproszeń jest ograniczona, obowiązuje również minimalna liczba gości, bez której impreza się nie odbędzie.

Oprócz tego zapowiadamy i te większe, i te mniejsze niespodzianki – szczegóły niektórych poznacie z wyprzedzeniem, lecz na niektóre przyjdzie Wam czekać do momentu przekroczenia progu Odessy…

Wkrótce również ruszy ankieta mająca na celu poprawienie jakości i formuły WHAT THE HELL Party. Jeśli byliście uczestnikami poprzednich imprez i macie uwagi dotyczące atrakcji, przebiegu bądź organizacji, będzie okazja się nimi podzielić.

Dokładniejszy program, a także szczegóły dotyczące dojazdu otrzymacie po zakupieniu wejściówek.

Obiecujemy niezapomniane szaleństwo; zrobimy wszystko, byście bawili się jak najlepiej i chcemy, aby ten zlot był wyjątkowy. Wiecie, że lubimy z rozmachem i na tip top! Go big or go home!

Regulamin udziału w imprezie oraz wszystkie szczegółowe informacje na temat sprzedaży biletów: www.florenceandthemachine.pl/tix

separator

Wydarzenie na facebooku

Prosimy, by do wydarzenia dołączały osoby zdecydowane na udział w nagraniach/imprezie/całym zlocie.

Gdy ruszy sprzedaż wejściówek powstanie również zamknięta grupa tylko dla osób, które pojawią się na imprezie, tam będziemy dyskutować/ustalać wszelkie szczegóły, odpowiadać na pytania i rozwiewać wszelkie wątpliwości. Wszelkie sprawy związane ze spotkaniem przed będziemy omawiać tutaj.

A lot of love, a lot of blood… szykujcie dobry humor, brokat, a przede wszystkim przebrania!

 

DOŁĄCZ DO WYDARZENIA

separator

‘What the hell’ is really important as well, because you’ll dance with the devil again at some point, and maybe it will be fun. I’ve heard he does a really good foxtrot.’

separator

Ze szczegółami poprzednich edycji zlotu możecie zapoznać się na naszej stronie:

WHAT THE HELL – 2015

1. Relacja ze zlotu

2. Galeria zdjęć z imprezy
+ fotobudka

WHAT THE HELL Chapter II – 2016

1. Galeria zdjęć z imprezy
+ fotobudka

2. Spotkanie przed imprezą – efekt nagrywania Dog Days Poland

Komentarze

Zadaj pytanie

Imię

Adres email

Pytanie

Plik