Akcje koncertowe na Open’er Festival 2016 – zestawienie

plakat_akcje_www

Oto zestawienie akcji koncertowych, które zostaną przeprowadzone przez fan club na koncercie Florence + the Machine na Open’er Festival 29. czerwca 2016 r.

Zapraszamy też do dołączenia do facebookowych wydarzeń, w których na bieżąco pojawiają się wszelkie informacje związane z koncertem:

Jeśli macie jakieś pytania, zadawajcie je śmiało w komentarzach lub na naszym fb: fb.com/FATMFanClubPL

Zapraszamy również do wzięcia udziału w naszych projektach, które będą częścią prezentów dla zespołu:

zestawienie

separator

EYE LOVE
AKCJA NA THIRD EYE

Chciałybyśmy, by wraz z pierwszym brzmieniem utworu Third Eye, w górze pojawiły się… setki złotych oczu. Z sercami zamiast źrenic. Chcemy nawiązać tym do motywu patrzenia sercem, patrzenia przez pryzmat miłości przede wszystkim do samego siebie. Zauważania własnych uczuć, potrzeb. Chcemy podsumować tym Odyseję w sposób tak do podobny do tego, w jaki poradziła sobie Florence. Trzecie oko widzi tylko serce i jest jego przewodnikiem. Trzecie oko patrzy w nas samych, w poszukiwaniu tej miłości i związanych z nią pragnień. Trzecie oko było kluczem do samoakceptacji Florence, poniekąd kluczem do jej własnego szczęścia. Wierzymy w to, że każdy z nas ma w sobie takie właśnie trzecie oko i to właśnie pragniemy wyrazić tą akcją.

akcja_eye_love

Więcej informacji: KLIK

 

SPREAD THE LOVE
AKCJA NA SPECTRUM

Światła były elementem akcji w Łodzi i to właśnie światła będą grały główną rolę podczas akcji na Spectrum. Efekt wywołany przez setki niebieskich balonów pod sceną przerósł nasze oczekiwania; chciałybyśmy zatem pójść o krok dalej, wziąć to światło, zmienić jego formę i znaczenie, i wynieść je na tak zwany wyższy level. Podczas koncertu na Open’erze będzie ciemno – nie mogłyśmy tego nie wykorzystać.

Spectrum to potężny utwór, traktujący o kolorach, miłości, tolerancji i wolności – chciałybyśmy do tego nawiązać w kontekście obecnej sytuacji w Europie. Wiemy, że zespół aktywnie angażuje się we wszelkiego rodzaju akcje i kampanie związane z walką ze strachem przed terrorystami – z tej okazji powstał nawet cover Eagles of Death Metal – I Love You All The Time. Podczas koncertu w Paryżu Florence wykonała również specjalnie utwór ‘All You Need Is Love’. Myślałyśmy o tym, o słowach Florence w odniesieniu do problemu, z którym przyszło zmierzyć się Europie, a także o tradycji koncertowej, kiedy to Flo, tuż przed rozpoczęciem Spectrum, zachęca obecnych do dania wyrazu miłości do siebie nawzajem, do przytulenia się, ‘ukochania się’, uśmiechnięcia się do siebie, podania sobie ręki. Stąd cały pomysł! Jaki pomysł?

Chciałybyśmy zorganizować prawdziwy szał glowsticków, świecących balonów i paradę banerów. Chciałybyśmy, by na migoczących we wszystkich kolorach tęczy, fruwających w powietrzu balonach pojawiły się serduszka i napisy ‚Spread the love!‚ i‚All you need is love!’ – to hasła, których sama Florence używała odnosząc się do obecnego problemu walki z terroryzmem. Chciałybyśmy, by ta akcja była wyrazem potępienia przemocy, hołdem wzajemnej miłości i akceptacji.

akcja_spread_the_love

Więcej informacji: KLIK

CLOTHES OFF

Akcja, którą i tym razem zdecydowałyśmy się przeprowadzić jest już Wam znana.  Chodzi oczywiście o CLOTHES OFF i charytatywną zbiórkę odzieży na rzecz potrzebujących. Doszłyśmy do wniosku, że skoro duża część z Was i tak zaangażuje się w masowe rozbieranie, równie dobrze ponownie możemy nadać temu głębsze znaczenie!

W skrócie, prosimy Was, byście przynieśli ze sobą na koncert część ubioru, której, mimo bardzo dobrego stanu, już nie używacie. Wraz z pierwszym refrenem Dog Days Are Over wszystkie te ubrania zgodnie z prośbą Florence poszybują w powietrze i przez całe trwanie utworu fruwać będą nad naszymi głowami, by wreszcie wylądować u stóp sceny. Po koncercie cała odzież zostanie przekazana Stowarzyszeniu „Podaj Rękę”, które zajmuje się m.in. dzieciakami w domach dziecka oraz osobami z niepełnosprawnościami w całej Polsce (www.podajreke.org).

Serdecznie zapraszamy Wszystkich do wzięcia udziału w akcji, jest to szczytny cel i w dodatku świetna zabawa!

akcja_clothes off

Więcej informacji: KLIK

WIANKI I BROKAT

Zaczęło się od małego pomysłu na pojedynczą akcję podczas Coke Live Music Festival 2013, by w krótkim okresie czasu rozwinąć w tysiące wianków i brokatowych twarzy podczas kolejnych koncertów Florence + The Machine w Polsce. Nikt się tego nie spodziewał, a jednak narodziła się u nas mała tradycja, a wianki i brokat stały się znakiem rozpoznawczym stereotypowego fana zespołu. Udało nam się nawet zainspirować fanów z całego świata! Uwielbiamy brokat, uwielbiamy wianki i wiemy, że Florence też je uwielbia, więc i tym razem nie będzie inaczej! Z wielką przyjemnością ogłaszamy, że wianki i brokat towarzyszyć nam będą również podczas koncertu na Open’erze! Niby sprawa oczywista, lecz oficjalnie rzec trzeba. Akcja #0, bo to przecież tylko tło! Za to wyjątkowo urokliwe i przez sam zespół ukochane.

A zatem: na tegoroczny występ zaopatrujemy się w brokat i wkładamy wianki! Chciałybyśmy, by, już po raz czwarty w naszej historii, Florence ujrzała pod sceną tysiące classic Poland glitter faces i niekończący się ocean kwiatów. W końcu Poland is where glitter is made!

akcja0

Więcej informacji: KLIK

 

Komentarze

Weź udział w What The Hell Chapter III - ogólnopolskim zlocie fanów Florence + The MachineSZCZEGÓŁY

Zadaj pytanie

Imię

Adres email

Pytanie

Plik