WHAT THE HELL – Chapter 2 zbliża się wielkimi krokami…
Poniższy wpis zawiera wszelkie potrzebne informacje związane ze zlotem fanów Florence + The Machine.
Spotkanie przed imprezą rozpoczyna się o 9:00, oczywiście 6. sierpnia.
Zdecydowałyśmy się na tak wczesną godzinę spotkania ze względu na czekające nas zadanie – nagrywanie teledysku do Dog Days Are Over – które z całą pewnością pochłonie sporo czasu.
Nie zapomnij o przebraniu inspirowanym klipem z 2008 roku i klimatami Lungs, niezbędnym do udziału w klipie!
Jak już wspominałyśmy, mile widziane będą również wszelkiego rodzaju rekwizyty i elementy scenografii, między innymi klatki na ptaki, buntingi, cekiny, instalacje kwiatowe lub sztuczne kwiaty, wianki, brokat, serpentyny, kolorowe flagi, instrumenty (tamburyno, grzechotki itp.), wstążki, peruki, farbki do twarzy i tak dalej… Jeśli jesteś w posiadaniu którejś z wymienionych rzeczy lub możesz się w nie wyposażyć, możesz przynieść je na spotkanie – scenografia jest bardzo ważnym elementem całości.
Na spotkaniu chcemy również wykonać parę grupowych zdjęć, w tym zdjęcie z „trzecimi oczami” z akcji koncertowej Eye Love. Chciałybyśmy zrobić Wam wielkie, grupowe zdjęcie – w przebraniach, każdy ze swoim Okiem – i wysłać je zespołowi, by jeszcze raz okazać im swoją wdzięczność za ten magiczny moment, jakim było TE, i uświadomić im dla jak wielu z nas była to wielka chwila; ile znaczy dla nas ten symbol. Prosimy więc Was o przyniesienie swoich „trzecich oczu”/ Cześć z Was pewnie ma swoje jeszcze z Open’era, reszta pewnie będzie musiała stworzyć swoje od zera, ale mamy nadzieję, że Was to nie zniechęci.
Tutorial jak wykonać oko znajdziecie pod tym linkiem: KLIK
LOKALIZACJA SPOTKANIA
Spotykamy się przy wejściu do Parku Skaryszewskiego im. Ignacego Paderewskiego w Warszawie, a konkretnie – pod popiersiem Ignacego Paderewskiego. Wejście, o którym mowa znajduje się przy Rondzie Waszyngtona.
Park Skaryszewski to przepiękny, zabytkowy park krajobrazowy, idealnie odpowiadający klimatem naszym estetycznym oczekiwaniom.
Prosimy Was o punktualność, w przeciwnym wypadku będziecie zmuszeni szukać nas w parku, ponieważ wkrótce po 9:00 przejdziemy do dekoracji wybranej przez nas scenerii teledysku. Podejrzewamy, że nagranie rozpocznie się około godziny 10:00.
My będziemy zmuszone opuścić Was zaraz po zakończeniu nagrywania, a zatem około godziny 14:00, jednak Wy możecie oczywiście zostać i dalej zabawiać się w swoim towarzystwie lub wybrać się na spacer po Warszawie/wspólny obiad :).
WHAT THE HELL Party – Chapter 2 rozpocznie się o godzinie 20:00 w klubie Odessa przy ulicy Kolejowej 8/10 w Warszawie (nastąpiła zmiana miejsca imprezy!). Zakończenie imprezy szacujemy na godzinę 3:00.
Ponownie, bardzo prosimy Was o przybycie na czas, ponieważ ze względu na obecność listy gości, każdy spóźnialski opóźnia rozpoczęcie imprezy. Nie przychodź również z dużym wyprzedzeniem – klub zostanie otwarty zaledwie parę minut przed wybiciem dwudziestej.
BILET
Swój bilet na imprezę znajdziesz w załączniku wiadomości, którą wysłałyśmy na adres e-mailowy podany przy zamówieniu – wystarczy, że pobierzesz plik .pdf na telefon lub wydrukujesz dokument (czarno-biały druk będzie w porządku) i przyniesiesz go ze sobą w dniu imprezy. Na każdym bilecie znajduje się imię i nazwisko właściciela, więc przed wejściem przygotuj również dowód tożsamości. Jego weryfikacja będzie konieczna zanim wstąpisz na teren lokalu.
ZGODA OD OPIEKUNA PRAWNEGO (OSOBY PONIŻEJ 18. ROKU ŻYCIA)
Przypominamy, że przed wejściem sprawdzane będą również ZGODY opiekunów prawnych w przypadku osób poniżej 18. roku życia!
Jeśli jesteś uczestnikiem w przedziale wiekowym 15-17 lat, wzór oświadczenia dla opiekuna do wydruku znajdziesz tutaj: KLIK
Osoby które nie będą posiadać potrzebnych dokumentów nie zostaną wpuszczone na teren klubu.
REGULAMIN
WAŻNE!
Prosimy o ponowne zapoznanie się z regulaminem imprezy – udział w imprezie oznacza jego akceptację: KLIK
PRZEBRANIA
Mamy nadzieję, że zdążyłaś/eś się już zaopatrzyć w przebranie/kreację na imprezę, jeśli jednak sprawy mają się inaczej… koniecznie daj nam znać! Z chęcią przedyskutujemy tę kwestię na forum publicznym, by wspomóc tych, którzy wciąż mają z tym problem. Nie zapominaj, że przebrania są OBOWIĄZKOWE i stanowią jeden z warunków wstępu na WTH Party.
DEKORACJE
Oczywiście w głównej mierze zadanie to należy do nas i nie mamy zamiaru wysługiwać się nadwornymi artystami, jednak jeśli macie ochotę stworzyć coś kwiecistego, błyszczącego, lub na inny sposób „floręsowego” (może jakiś wieniec, może jakiś baner?), co mogłoby w klimatyczny sposób udekorować salę, nie ukrywamy, że byłoby wspaniale! W końcu stawiamy na maksymalizm. Zatem drodzy artyści – jeśli macie ochotę nam pomóc, dajcie nam znać droga mailową lub w wiadomości prywatnej na fb (www.fb.com/FATMFanClubPL)
NAPOJE ORAZ PRZEKĄSKI
Na miejscu zapewnione będą napoje bezalkoholowe oraz zimne i ciepłe przekąski (pizza). Niedozwolone będzie wnoszenie własnego prowiantu, w tym napojów bezalkoholowych (będą zapewnione przez nas) oraz alkoholowych (te będą dostępne na barze przez cały czas trwania imprezy.
Godzinowy plan imprezy oraz cennik baru opublikujemy wkrótce w grupie wydarzenia. :)
W razie jakichkolwiek pytań, zarówno teraz, jak i w dniu zlotu, prosimy o kontakt na fb (postaramy się sprawdzać skrzynkę na bieżąco) lub pod podanymi numerami telefonu:
Ada: 515974482
Magda: 503985216
Ola: 668606423
Jeśli Wasi rodzice mają jakieś wątpliwości związane ze spotkaniem lub imprezą, śmiało możecie wręczyć im jeden z powyższych numerów!
DOJAZD – klub Odessa, ulica Kolejowa 8/10
Metro Karolkowa (600m, 7min pieszo)
Plac Zawiszy (700m, 8min pieszo)
Autobusy dzienne:
512, 517, 527, 127, 130, 158, 175, 501, 504, 150, 521
Tramwaje:
7, 8, 9, 22, 24, 25
Autobusy nocne:
N32, N91, N35, N38, N43, N85, N88, N91
PRZYDATNE LINKI
Lokalizacja klubu Odessa na Google Maps: KLIK
Lokalizacja parku Skaryszewskiego im. Ignacego Paderewskiego na Google Maps: KLIK
Przydatna strona o transporcie po Warszawie (rozkłady jazdy tramwajów, metra i autobusów): KLIK
Strona klubu Odessa: KLIK
Grupa WHAT THE HELL – Chapter 2: KLIK
Wydarzenie na facebooku: KLIK
CHECKLIST, czyli lista rzeczy, których będziecie potrzebować na zlocie.
SPOTKANIE
1. Przebranie inspirowane teledyskiem DDAO z 2008 roku
2. Farbki do malowania twarzy (opcjonalnie)
3. Brokat + krem
4. Wybrane elementy scenografii wymienione w mailu (opcjonalnie)
5. Woda, coś do przegryzienia
6. W przypadku upalnej pogody – filtr przeciwsłoneczny, okulary przeciwsłoneczne, nakrycie głowy
7. Oko z akcji Eye Love do grupowego zdjęcia (KLIK)
IMPREZA
1. Przebranie inspirowane stylem Florence + the Machine
2. Dowód tożsamości
3. Zgoda opiekuna (w przypadku osób poniżej 18. roku życia)
4. Dekoracje (opcjonalnie)
5. Bilet na komunikację miejską lub gotówka przeznaczona na powrót z imprezy
6. Oko z akcji Eye Love do grupowego zdjęcia (KLIK)