Informacje

Administratorzy fan clubu:

  • Kasia Pęsik
  • Aleksandra Mielec
  • Magdalena Stąpor
  • Adrianna Polcyn
  • Michalina Kowalczyk

 

logo

Jesteśmy największym polskim fan clubem zespołu Florence + the Machine. Powstaliśmy w celu zjednoczenia wielbicieli, brytyjskiej formacji, z naszego kraju oraz z zamiarem pokazania całemu światu ogromnej liczby i zaangażowania fanów w Polsce.

Data powstania: 2. kwietnia 2012
Nasz fan club polubiło ponad 15 000 osób
Nasza facebook’owa grupa liczy ponad 5 500 członków

 Oto krótkie streszczenie dotychczasowej działalności naszego fan clubu. Szczegółowe informacje na temat poszczególnych wydarzeń oraz akcji koncertowych możecie znaleźć w zakładce Akcje w głównym menu.

2016

Open’er Festival 2016

Openerowy koncert na pewno zapoczątkował pewien nowy rozdział w historii naszego fan clubu. Był miejscem, w którym rozwinęła się jedna z najważniejszych dla nas akcji, która w tym momencie jest symbolem naszej społeczności. Ale po kolei, o wiankach i brokacie wspominać nie musimy.

1. SPREAD THE LOVE

Podczas utworu Spectrum setki ludzi uniosło świecące glowsticki, balony, banery oraz flagi, na których pojawiły się hasła nawołujące do wzajemnej miłości i akceptacji. Było to prawdziwe szaleństwo światła i kolorów! Akcja w pewien sposób przedłużyła się oraz niezwykle zgrała z kolejnym utworem ‚You’ve Got The Love’. Ten gest wywołał u Florence niesamowite wzruszenie podsumowane słowami ‘We are so moved and so grateful to you because you’ve given me so much hope’.


2. EYE LOVE

Kolejna akcja Eye Love miała zupełnie nowy wymiar i była niewątpliwie jedną z najważniejszych jakie udało nam się przeprowadzić. Akcja ta składała się z dwóch części – przedkoncertowej oraz koncertowej. Stworzone przez nas złote oko z wyciętym sercem w miejscu źrenicy, inaczej mówiąc Eye Love, nawiązywało do motywu patrzenia sercem, patrzenia przez pryzmat miłości przede wszystkim do samego siebie, zauważania własnych uczuć, potrzeb. To właśnie przesłanie skierowałyśmy do ludzi prosząc o wstawienie na Instagram swojego zdjęcia ze złotym okiem oraz oznaczenia członków zespołu, co było pierwszą częścią akcji. Druga część polegała na podniesieniu tych właśnie samodzielnie wykonanych ‘golden eyes’ podczas utworu Third Eye. W tym miejscu nie możemy również nie wspomnieć, że zespół nie zamieścił w setliście tego utworu, jednak zagrał go specjalnie dla nas bez wcześniejszego przygotowania. Oprócz tego Florence dostała od nas naszyjnik Eye Love (wykonany przez pana Jacka Wysokińskiego), który miała na sobie na scenie podczas całego koncertu!



Po koncercie Florence opublikowała podziękowania za tę akcję wraz ze zdjęciem w naszyjniku.

2015

Koncert w Łodzi 2015

Dzięki małej przedkoncertowej akcji #WhichWitchPoland, zespół zagrał u nas tak uwielbiany przez wszystkich utwór. Brokat i wianki były jak zwykle obowiązkiem. Oprócz tego odbyły się dwie akcje koncertowe.

1. REACH OUT

Podczas How Big How Blue How Beautiful prawie 2 000 osób uniosło w górę niebieskie i białe balony z diodą (które kupiłyśmy dzięki wcześniejszej zbiórce pieniędzy) napisem „REACH OUT” oraz naszym logo.


2. CLOTHES OFF

W trakcie utworu Dog Days Are Over odbyła się imprezę z latającymi częściami garderoby! Jednak akcja ta miała głębsze znaczenie, gdyż wszystkie ubrania trafiły dla potrzebujących z fundacji Happy Kids, dla której Florence podpisała jedno ze swoich zdjęć. Więcej możecie przeczytać w dziale Akcje charytatywne.

2014

Orange Warsaw Festival 2014

Relacje ze spotkania z zespołem znajdziecie tutaj.

Podczas Orange Warsaw Festival również nie zabrakło wianków. Pojawił się również wywiad z festiwalowiczami, który możecie zobaczyć poniżej.

 

Oprócz wianków odbyły się 2 akcje koncertowe:

1. WELCOME BACK

Zespół na początku koncertu został przywitany kartkami, z napisem ” WELCOME BACK”.

 

 

2. YOU’VE GOT THE LOVE

Podczas tego utworu nasze serca powędrowały do góry!

 

Oprócz tego zespół otrzymał od nas prezenty:

  • Ręcznie wykonany skórzany album, inspirowany scenografią trasy koncertowej Ceremonials. Wewnątrz były prace fanów, którzy mieli zainspirować się inspiracjami Florence! Album oraz kilka prac możecie zobaczyć na oficjalnym facebook’u zespołu! (Więcej o albumie: tutaj)

  • Booklet z pracami, które brały udział w konkursie na okładkę albumu. (Więcej: tutaj)
  • Listy od fanów umieszczone w ręcznie robionym pudełku. (Więcej: tutaj)

Wszystkie prezenty wręczyłyśmy osobiście, zespół udostępnił zdjęcia z backstage’u oraz wspomnianych prezentów na swoim facebooku.

 

2013

16. stycznia 2013

Na oficjalnym facebook’u zespołu, udostępniona została praca jednej z naszych administratorek.

5. sierpnia 2013

Na naszym YouTube’ie pojawił się film „Spectrum 2013”, na którym fani byli przebrani za członków zespołu. Video dotarło do Florence wraz z albumem, który został zrobiony przy okazji koncertu Florence + the Machine w Polsce.

 

Coke Live Music Festival 2013 

Pełna relacja z koncertu znajduje się tutaj.

Relację ze spotkania z zespołem znajdziecie tutaj.

Konkurs na plakaty promujące koncert Florence and the Machine na Coke Live Music Festival – najlepsze prace zawisły na backstage’u. Dodatkowo dwoje zwycięzców otrzymało karnety na festiwal. Więcej info znajdziecie tutaj.

Przed koncertem udało nam się po raz pierwszy spotkać z zespołem na backstage’u, podczas którego wręczyłyśmy m.in album z pracami fanów oraz wcześniej przygotowanym przez nas filmem „Spectrum”.

Na Festiwalu miały miejsce 2 akcje koncertowe:

 

1. WIANKI I BROKAT

Akcja, która obecnie jest już tradycją wpisaną w każdy koncert Florence + the Machine w Polsce. Więcej znajdziecie tutaj.

 

2. WHAT FLORENCE AND THE MACHINE GAVE ME

Powstał kilkumetrowy baner, który był przymocowany do barierek podczas koncertu, a zadaniem tłumu było uniesienie karteczek z własną odpowiedzią na zadane pytanie przy piosence What The Water Gave Me. Akcja wywołała wruszenie Florence, która powiedziała legendarne: „Dziękuję Poland, kochamy Was!”.

2012

Na początku 2012 powstało wydarzenie „Florence do Polski”, dzięki któremu udało się sprowadzić zespół do Polski w 2013 roku.

 

28. sierpnia 2012

Florence podziękowała nam publicznie na twitterze za prezent urodzinowy – krótki filmik, przedstawiający fanów z całego świata, śpiewających utwór Dog Days Are Over.


Październik 2012

Odtworzenie okladki albumu Ceremonials ze zdjęć ponad setki fanów z całego świata w formie plakatu oraz filmiku, który został dostrzeżony i skomentowany przez harfistę zespołu, Toma.
Plakat trafił w ręce Florence podczas koncertu w Aberdeen 9. grudnia 2012 r. Otrzymała ona również książkę, zatytułowaną „Feathers”, która zawierała listy i prace artystyczne polskich fanów.

 

 

1. grudnia 2012

Koncert Florence + the Machine w Berlinie. Florence z zespołem zauważyli przygotowaną przez nas polską flagę z napisem „WHY NOT IN POLAND?”. Otrzymaliśmy od niej również obietnicę przyjazdu do Polski. Po berlińskim koncercie, jedna z nas spotkała Chrisa, perkusistę zespołu, który powiedział, że nas pamięta i gratuluje nam akcji.

 

Wzmocnieni tymi przeżyciami dalej bierzemy się do pracy i nie przestajemy udowadniać Florence, że jesteśmy najwierniejszymi fanami na świecie. Jeśli chcesz nam w tym pomóc, dołącz do nas i stań się częścią polskiej armii Florence and the Machine!

Posiadamy kanał na portalu YouTubeTwittera, stronę na Facebooku, bloga na stronie Tumblr oraz Instagram. Współpracujemy z dwoma portalami muzycznymi, mamy dobre kontakty z największymi, oficjalnymi fan clubami, a naszym celem jest promocja zespołu w Polsce. Organizujemy też wiele konkursów, w których do wygrania są ciekawe nagrody, pojawiały się pełne wydania albumów, koszulki, a nawet oficjalne krążki z singlami. Dzięki portalom społecznościowym oraz naszym zaangażowaniu, udaje się nam być w kontakcie z niektórymi członkami zespołu.

Pojawiłyśmy się nawet w magazynie Teraz Rock!


Translation: Daniel Wdowicz

Komentarze

Zadaj pytanie

Imię

Adres email

Pytanie

Plik