Fan Club na social media Florence + the Machine

W ciągu paru lat działalności fan clubu, zespół wspomniał o nas, o naszych akcjach oraz prezentach na swoich profilach społecznościowych.

DOG DAYS POLAND 2016

30. URODZINY FLORENCE Z okazji 30. urodzin Florence jako fanclub postanowiliśmy zrobić coś niezwykłego. Podczas II Oficjalnego Zlotu Fanów – WHAT THE HELL Chapter 2 nagraliśmy naszą wersję teledysku do utworu Dog Days Are Over. Następnego dnia Florence umieściła podziękowania, przyznając że prezent ten niesamowicie jej się spodobał i ją poruszył!

 

OPEN’ER FESTIVAL 2016

Akcja Eye Love Myself

Jedna z akcji koncertowych podczas Open’era związana była z utworem Third Eye. Postanowiłyśmy, że podczas piosenki cały tłum fanów wyjmie wycięte ze złotego papieru złote oczy z sercem zamiast źrenicy, co miało być nawiązaniem do motywu patrzenia sercem, patrzenia przez pryzmat miłości przede wszystkim do samego siebie. Tuż przed występem, podczas spotkania z zespołem wręczyłyśmy Florence naszyjnik, będący idealnie odwzorowanym okiem z naszej akcji, który wykonał pan Jacek Wysokiński. Po koncercie Florence dodała na swoje media społecznościowe selfie w wianku i z podarowanym przez nas naszyjnikiem, dziękując Polsce za tę akcję!

Thank you Poland 👁👁👁✨🌟💫 The golden ‚third eyes’ were magical ✨💫 xx

KONCERT W ŁODZI 2015

Przed koncertem w Łodzi, który odbył się 12.12.2015 r., przeprowadziliśmy spontaniczną akcję #WhichWitchPoland, której celem było namówienie Florence i Maszyn, aby zagrali w naszym kraju tak wiele znaczący dla nas utwór Which Witch, który znalazł się jako demo na wersji deluxe albumu How Big How Blue How Beautiful. Ku naszemu zdziwieniu, zespół wysłuchał naszych próśb i tuż przed koncertem wstawił na profil na fb zapowiedź tego, co wydarzy się podczas występu. Był to filmik z soundchecku, gdzie mogliśmy usłyszeć Florence śpiewającą nic innego jak piosenkę naszych marzeń.

 

Ponadto, jak zwykle przeprowadziliśmy akcje koncertowe, o których zespół wspomniał na swoich profilach społecznościowych. Na facebooku Florence + The Machine pojawiło się zdjęcie Florence wraz z podziękowaniami za udany koncert, a sama Florence na swój instagram dodała zdjęcie pt. Classic Poland glitter face.

Classic Poland glitter face.. Thank you so much.. The how big how blue balloons were beautiful….

 

Chris, perkusista grupy, opublikował też na swoim twitterze filmik, który ukazuje akcję Reach Out z jego perspektywy.

Pozostali członkowie zespołu również wspominali o koncercie w Łodzi w wielu swoich postach.

FLASHMOB HOW BIG HOW BLUE HOW BEAUTIFUL 2015

W dniu 29. urodzin Florence + The Machine udostępnili na swoim facebooku oraz twitterze flashmob do How Big How Blue How Beautiful, który był naszym prezentem urodzinowym dla Florence. W poście pojawiły się też słowa ‚thank you i I’m so touched’.

Ponadto, następnego dnia, Florence dodała na swój instagram odręcznie napisaną notkę, w której podziękowała nam za filmik oraz wspomniała, że bardzo ją wzruszył. Post został podpisany tagiem #FLASHMOBFORFATM, który był oficjalnym tagiem naszej akcji urodzinowej.

Więcej o flashmobie: KLIK

ORANGE WARSAW FESTIVAL 2014

Być może są jeszcze tacy, których ominęła ta wspaniała wiadomość, a mianowicie fakt, że Florence + the Machine opublikowali na swoim facebooku zdjęcia z koncertu na Orange Warsaw Festival 2014, zdjęcia ze spotkania na backstage’u z nami (!) oraz oddzielną galerię poświęconą albumowi ‚The Looking Glass’, który Florence dostała od nas w prezencie. My nadal jesteśmy w ogromnym szoku! Jest to zdecydowanie kamień milowy w historii naszego fan clubu.

Link do galerii z koncertu: KLIK
Link do galerii z albumem: KLIK
O albumie ‚The Looking Glass’: KLIK

COKE LIVE MUSIC FESTIVAL 2013

 

DOG DAYS POLAND 2016

OPEN’ER FESTIVAL 2016

Akcja Eye Love Myself

KONCERT W ŁODZI 2015

HOW BIG HOW BLUE HOW BEAUTIFUL FLASHMOB 2015

ORANGE WARSAW FESTIVAL 2014

COKE LIVE MUSIC FESTIVAL 2013




Komentarze

Zadaj pytanie

Imię

Adres email

Pytanie

Plik