Główną akcją koncertową na Orange Warsaw Festival 2018 był projekt Raise It Up. Nasze przedsięwzięcia koncentrowały się wokół idei GIRL POWER – podczas koncertu wznieśliśmy w górę świecące różowe kwiatki w ramach solidarności z kobietami z całego świata. W ramach Raise It Up zorganizowałyśmy również dodatkowe akcje – jedną z nich była sprzedaż koszulek z logo projektu (WIĘCEJ). Kolejną częścią był konkurs na plakaty promujące występ zespołu w Polsce. Poprosiliśmy Was o stworzenie prac obrazujących przesłanie akcji koncertowych. Spośród otrzymanych plakatów wyłoniłyśmy zwycięzców, których prace zawisły w garderobie Florence+ The Machine! Florence była zachwycona Waszą kreatywnością i zamysłem całego projektu! Plakaty zostały podpisane przez Flo i powędrowały na specjalną międzynarodową aukcję charytatywną, która zakończyła się ogromnym sukcesem. Dodatkowo, na aukcję trafił również limitowany winyl Sky Full Of Song/New York Poem For Polly, wydany z okazji tegorocznego Record Store Day, również z autografem! Zainteresowanie aukcjami okazało się ogromne – licytacje trwały aż do samego końca, a plakaty oraz winyl powędrowały do takich krajów jak USA, Niemcy, Wielka Brytania, Meksyk oraz Polska!
Zysk ze sprzedaży koszulek Raise It Up oraz aukcji charytatywnych wyniósł w sumie 3 796 zł (799 GBP). Ze sprzedaży T-shirtów udało nam się zebrać 901 zł (190 GBP), a z aukcji 2895 zł (609 GBP).
Strona akcji: KLIK
Program trzeciej edycji Ogólnopolskiego Zlotu Fanów Florence + The Machine, What The Hell Chapter III, wzbogaciłyśmy o dodatkowy element, który dopełnił główną akcję wydarzenia. Jako, że organizowany przez nas projekt na 10-lecie istnienia zespołu został nazwany ‘Whole Heart’, zwróciliśmy się z tym sercem w stronę potrzebujących – tym razem zwierzaków. Akcja charytatywna została zorganizowana wraz z Fundacją Serce Dla Zwierząt – organizacją pomagającą bezpańskim, chorym, cierpiącym i porzuconym zwierzętom, a także prowadząca działalność adopcyjną, zwalczającą zjawisko bezdomności zwierząt oraz upowszechniająca i chroniąca prawa zwierząt. Uczestnicy zlotu jak zwykle nie zawiedli i poza dobrym humorem i pozytywną energią, przynieśli ze sobą smakołyki, karmę oraz witaminy dla psów i kotów, które po zlocie zostały przekazane na rzecz fundacji.
Strona akcji: KLIK
Z okazji 5. rocznicy powstania FATM Fan Club PL członkowie fan clubu zorganizowali akcję charytatywną polegającą na zbiórce pieniędzy na karmę dla Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Opolu. Podczas akcji udało się zebrać 312,54zł, za które zakupione zostało 80,15kg karmy dla psów i kotów! 30-go lipca 2017 roku schronisko zostało poinformowane o akcji oraz otrzymało wszystkie zebrane dary (karmę suchą, mokrą oraz smakołyki), które już tego samego dnia mogło podarować spragnionym miłości mieszkańcom schroniska, czekającym na swoją miskę jedzenia!
W ramach koncertu Florence + The Machine na Open’er Festival 2016 przeprowadziłyśmy akcję Eye Love Myself. Zadaniem fanów było przygotowanie ze złotych kartek ‚trzecich oczu’ i uniesienie ich podczas utworu Third Eye. Pan Jacek Wysokiński wraz z córką Basią postanowili również przygotować naszyjnik z zaprojektowanym przez nas symbolem, a nam udało się go przekazać Florence na spotkaniu przed koncertem. Florence założyła naszyjnik na scenę, by podczas utworu Third Eye ściągnąć go i unieść, pokazując całej publiczności! Pod koniec 2016 r. wraz z Panem Jackiem zorganizowałyśmy sprzedaż naszyjników Eye Love inspirowanych naszyjnikiem, który dostała od nas Florence. Zysk ze sprzedaży naszyjników (5404,65 PLN) został przekazany na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia Podaj Rękę.
Strona akcji: KLIK
Bianka to dziewczynka chora na siatkówczaka – złośliwy nowotwór, który zaatakował oba oczka. Bianka przeszła pierwszą turę chemioterapii, ale jedyną szansą na uniknięcie amputacji oczu i utraty wzroku jest kosztowne leczenie w klinice w Nowym Jorku. Postanowiłyśmy pomóc dziewczynce organizując akcję charytatywną składającą się z dwóch elementów, loterii oraz zdjęcia. Każda osoba biorąca udział w akcji miała za zadanie kupić co najmniej jeden los o wartości 5 złotych a do tego wrzucić na swoje media społecznościowe własne zdjęcie w wianku z opisem #WIANKIDLABIANKI. Do wygrania był autograf Florence oraz Roba i Chrisa. W ten sposób konto małej Bianki zostało zasilone o 2191,70 złotych. Kwota została przekazana Fundacji Rycerze i Księżniczki.
Strona akcji: KLIK
Jak wiadomo, swoistym rytuałem trasy How Big stało się zrzucanie ubrań i ogólne ciuchowe szaleństwo prowokowane przez Florence podczas utworu Dog Days Are Over. Chciałyśmy wziąć ten element nowego show i przemienić go w coś dużo większego, a także wykorzystać ten motyw, by małym wysiłkiem nieść pomoc potrzebującym. Poprosiłyśmy fanów, by na łódzki koncert zabrali ze sobą ubranie, którego mimo dobrego stanu już nie noszą. Pod koniec koncertu, kiedy to artystka zachęca wszystkich do ciuchowego szaleństwa każdy podrzuciłby swoją część garderoby w kierunku sceny. Tym sposobem po występie na scenie i w jej okolicach miało zostać mnóstwo odzieży, którą później postanowiłyśmy przekazać na cel charytatywny. Jak pomyślałyśmy tak też i zrobiłyśmy! Nawiązałyśmy kontakt z Fundacją Happy Kids, która okazała się być zainteresowana naszymi koncertowymi ubraniami. Efekt przerósł nasze najśmielsze oczekiwania. Akcja zachwyciła fanów będących na koncercie, każdy mocno się w nią zaangażował i dlatego też podczas wspomnianego przez nas finałowego numeru w stronę sceny poszybowały setki ubrań! Tuż po występie zarówno fani jak i ochrona sprawnie spakowali ubrania, które od razu były gotowe do przekazania fundacji.
Podczas pierwszego Oficjalnego Ogólnopolskiego Zlotu Fanów Florence + The Machine What The Hell wśród uczestników została zorganizowana loteria pieniężna. Każdy biorący udział po wpłaceniu danej kwoty brał udział w losowaniu, w którym mógł wygrać plakat z Flo, winyl lub wejściówkę na łódzki koncert (tutaj ukłon w stronę jednego z naszych fanklubowiczów, któremu udało się zdobyć i przekazać te wspaniałe nagrody na szczytny cel). Uzbierana suma zasiliła konto Fundacji Radia Zet.