Akcja charytatywna Eye Love – zysk ze sprzedaży naszyjników przekazany na rzecz Stowarzyszenia Podaj Rękę!

W ramach koncertu Florence + The Machine Open’er Festival 2016 przeprowadziłyśmy akcję Eye Love Myself. Zadaniem fanów było przygotowanie ze złotych kartek symbolizujących ‚trzecie oko’ i uniesienie ich podczas utworu Third Eye. Pan Jacek Wysokiński wraz z córką Basią postanowili również przygotować naszyjnik z zaprojektowanym przez nas symbolem, a nam udało się go przekazać Florence na spotkaniu przed koncertem. Florence założyła naszyjnik na scenę, by podczas utworu Third Eye ściągnąć go i unieść, pokazując całej publiczności!

Pod koniec 2016 r. wraz z Panem Jackiem zorganizowałyśmy sprzedaż naszyjników Eye Love inspirowanych naszyjnikiem, który dostała od nas Florence. 

 

Strona towarzysząca akcji: KLIK

 

Mamy przyjemność ogłosić, ze zysk ze sprzedaży naszyjników (5404,65 PLN) został przekazany na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia Podaj Rękę.

Serdecznie dziękujemy wszystkim zaangażowanym w tę akcję.

 

 

Komentarze

Zadaj pytanie

Imię

Adres email

Pytanie

Plik